خرید بک لینک قوی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک قوی


سپاهان درب
همکاری اتحادیه مخابرات برای پیاده سازی اینترنت اشیا در ایران
ثبت نام کنندگان غیرحضوری تلفن ثابت در اولویت واگذاری خط
مشتریان به منظور رفع اختلالات اینترنتی با شماره 2020 تماس بگیرند

۱۴۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

رئیس دانشکده پست و مخابرات از اعلام آمادگی و همکاری نمایندگان اتحادیه جهانی مخابرات، برای پیاده سازی نقشه راه اینترنت اشیا در ایران، خبر داد و گفت: این تصمیم در بازخورد برگزاری کارگاه بین المللی آموزشی اینترنت اشیاء در ایران، اتخاذ شده است.

مدیر منطقه مخابرات تهران از اجرای تمهیدات ویژه برای متقاضیان خطوط تلفن ثابت در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: ثبت نام تلفن ثابت در سطح شهر تهران به صورت غیر حضوری واز طریق پورتال مخابرات ایران انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: مشتریان اینترنت این شرکت به منظور رفع اختلال در سرویس اینترنت پرسرعت، رمز عبور پیش فرض مودم را تغییر داده و با شماره 2020 پشتیبانی اینترنت تماس بگیرند.

رییس هیأت‌مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم حرکت شرکت‌های اینترنتی (FCP) به سمت شبکه IP و فیبرنوری، گفت: همه شرکت‌ها می‌توانند وارد حوزه فیبرنوری شوند و قرار نیست مخابرات انحصاری ایجاد کند.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر عرضه اینترنت با سیاست مصرف منصفانه و ارائه سرعت حداقل ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه گفت: اپراتورها بسته به شرایط و در حوزه رقابتی می‌توانند اینترنت داخلی را تا ۱۰ برابر حدود تعیین‌شده ارائه دهند.

آذری جهرمی با اشاره به چهاردهم مرداد، سالروز تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت و همزمانی آن با روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری، از توسعه سریع‌تر دسترسی به فناوری اطلاعات و ارتباطات در دولت دوازدهم خبر داد.

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: خطوط تلفن ثابت مشترکان خط اعتباری مخابرات تا سقف ۲۰ هزار تومان و مشترکان خط دائمی تا سقف ۳۰ هزار تومان بدهی، قطع نمی شود.

معاون امورمشتریان شرکت مخابرات ایران از تلاش برای دیجیتالی کردن همه فعالیت های این شرکت با هدف حذف رفت و آمد های مشترکان و تسریع در ارایه خدمات تاپایان امسال خبرداد.

سیروس دین محمدی می گوید برای شرایط نامساعد فوتبال تهران متاسف است و تاکید می کند که فدراسیون و سازمان لیگ باید فکری به حال فوتبال پایتخت کنند.

بسیاری معتقدند زیر سایه مسی بودن و حضور ستاره آرژانتینی بارسا در نقش اول باعث جدایی نیمار از بارسا شده است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/